onsdag 2 juni 2010

onsdag 2 juni


I dag har det varit lite fart på min dag. Började med frukost förståss, men sen till torget och köpte 7 tomatplantor, hem igen för att hämta katten Lotta som skulle till veterinären för spruta mot kattpest. Spruta pris 350:- Väl hemma skulle de små plantorna i jord och medan gubben gjorde det rensade jag ogräs. Svärdottern kom på snabbvisit med vårt barnbarn, de skulle cykla och bada, men en kopp kaffe hannt vi med i alla fall. Sen fortsatte rensning av rabatter till det var dax att köra gubben som skulle ut och köra lastbil, så nu är jag gräsänka till fredag. Väl hemma fortsatte jag en stund, tills jag kände att nu får det vara nog för i dag med rabatter, nu går jag och duschar. Hannt innanför dörren då gubben ringde, sonen hade försökt få tag på mig. Ringde honom, han frågade om jag kunde hämta honom i Lekeryd, de är ju klart jag åkte de ca 3milen, men hem fick han köra. Nu sitter jag här nyduschad och skall nu gå till sängen. så sov gott för de skall jag göra. PS. Här är blomman jag fick på mors dag. DS

2 kommentarer:

  1. GRATTIS på din stora dag svärmor många kramar Petra

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera