fredag 21 maj 2010

OVÄDER

Fy vilket väder de var i går,regnet bara öste ner,de åskade och blixtrade nästan hela dagen. Jag har stor respekt för den typ av vädrets makter.Stängde av både dator och TV och drog ur kontakter.Katterna låg hoprullade som små bollar.
I onsdags var jag till second hand, hittade två par vita långbyxor och en rutig skjorta, jättesnygga, så nu kan sommaren få komma.
Det är en tryckande värme i dag, grannen säger att det skall bli åska i dag med, jag tror honom. Frågade om jag kunde få ta några rabarber och det fick jag. " ta du jag gör inte av med alla" Han är snäll (men nyfiken) Fick ochså två tomatplantor som jag satte i växthuset.
Nu har jag inte tid att sitta här, skall städa, måste göra det ibland.
Så ha det så gott tills vi hörs igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar